NAJČEŠĆE GREŠKE NA WEB STRANICI KOJE JE POTREBNO ODMAH ISPRAVITI 

Prilikom pokretanja prisutnosti na internetu sigurno želite da sve prođe savršeno te da ostvarite najveći mogući broj prodaje proizvoda ili usluga. Profesionalna web stranica je uvjet za privlačenje novih kupaca, uspostavljanje vjerodostojnosti i njegovanje odnosa s klijentima.

U idealnom slučajevima, najučinkovitije web stranice pružaju:

  • optimalno korisničko iskustvo,
  • stalno povećanje broja potencijalnih klijenata,
  • i naravno povećanje tekuće prodaje proizvoda i usluga!

 

Najbolji način da razdradite vašu web strategiju je prije izrade samog weba (pogreške je uvjek bolje izbjeći nego ih ispravljati).

Pojasnit ću pet glavnih grešaka koji vas mogu spriječiti u iskorištavanju punog potencijala vaše web stranice i savjeti kako brzo i jednostavno izbjeći ili ispraviti te pogreške.

Ali prvo:

Prije nego što izgradite novu web stranicu (ili napravite redizajn postojeće), postavite sebi nekoliko osnovnih pitanja:

Koji su ciljevi web stranice?
Tko su ciljni kupci ili klijenti?
Kako ću privlačiti promet na web stranicu?
Tko će ažurirati web stranicu i koliko često?
Koliko će stoji održavanje ili ažuriranje web stranice?
Već imate web stranicu? Ne brinite se … sve uobičajene pogreške u web dizajnu mogu se ispraviti.

POGREŠKA #1

NEDOSTATAK JASNOG POZIVA NA AKCIJU (CTA)

Poziv na akciju (Call to action – CTA) mora jasno odgovoriti posjetitelju na pitanja: ŠTO, GDJE, KAKO. Posjetiteljima vaše stranice morate jasno dati do znanja što trebaju napraviti. Poziv na akciju neka bude jasan i jednostavan.

Npr: KUPI, REZERVIRAJ, DODAJ U KOŠARICU, PRETPLATI SE itd.

 

POGREŠKA #2

NEDOSTATAK PRAĆENJA ANALITIKE IZVEDBE WEB STRANICE

Jedna od najvećih grešaka web dizajna koju treba izbjegavati je ne praćenje važnih podataka koji stoje iza upotrebe web mjesta.

Nevjerojatna činjenica: 75% malih tvrtki ne koriste alate za analizu praćenje performansi svojih web stranica!

Smatrajte svoju web stranicu kao investiciju.

Jedna od najvažnijih stvari koju možete učiniti da zaštitite ovu investiciju je analiza napretka i mjerenje uspjeha.

To je jednostavan koncept, zar ne?

Velika prednost internetskog marketinga je mogućnost lakog testiranja, praćenja i prilagođavanja.

Možete testirati i pratiti izvedbu web stranice pomoću alata kao što je Google Analytics. Ovaj će vam alat dati mnoštvo vrijednih informacija o ponašanju korisnika i omogućiti vam postavljanje ciljeva za praćenje konverzija.

POGREŠKA #3

BEZ OPTIMIZACIJE ZA TRAŽILICE (SEO)

Za početak bitno je reći da ne postoji čarobna formula za postizanje visokih mjesta u tražilicama.

Nadalje, rezultati dobrog rangiranja definitivno se ne događaju preko noći.

SEO kakav je postojao nekada (nabacane ključne riječi, slab sadržaj, puno linkova s nevjerodostojnih stranica, ključne riječi pisane bijelim slovima na bijeloj pozadini i sl) više jednostavno ne pali. Svatko tko učini ove pogreške u web dizajnu može biti kažnjen i izgubiti autoritet web mjesta, u prijevodu neće vas ni biti na tražilicama ili ćeet biti na npr 88. stranici.

Algoritmi na tražilicama postali su puno pametniji i cijene web mjesto na temelju mnogo više čimbenika.

Samo neki od savjeta koje ću odvdje spomenuti:

  • usredotočite se na duge ključne riječi
  • redovito objavljujte kvalutetan sadržaj
  • dijelite sadržaj s vašeg bloga na društvenim mrežama

POGREŠKA #4

NEPOTPUNE KONTAKT INFORMACIJE

Kupci i klijenti trebaju lako stupiti u kontakt s vama. To bi trebalo biti očito, no iskustva pokazuju da više od polovice malih tvrtki nema jasno istaknute kontakt informacije na svojim web stranicama.

U zaglavlje web stranice stavite ili poziv na akciju KONTAKTIRAJTE NAS ili u glavni izbornik link na stranicu KONTAKTI.

Omogućite korisnicima na što više načina da vas kontaktiraju – telefonom, e-poštom, slanjem obrasca za kontakt… čak i putem vaše Facebook, Instagram ili Twitter stranice. Uvijek odgovorite odmah kako biste učvrstili početno povjerenje.

POGREŠKA #5

STRANICE NISU PRILAGOĐENE MOBILNIM UREĐAJIMA

Iako google već više godinu dana koristi mobilno iskustvo vaše web stranice za rangiranje na svojoj tražilici, još uvijek postoji veliki broj tvrtki koje se nisu tome prilagodile.

Broj korisnika koji sadržaj pregledavaju preko mobilnih uređaja odavno je premašio broj korisnika koji sadržaj pregledavaju preko stolnih računala (izuzetak su samo određene djelatnosti).

Ako vaša web stranica nije prilagođena mobilnim uređajima smatrajte to prioritetom koji treba što hitnije ispraviti – iznenaditi će vas pozitivni učinci!

Ako imate konkurenciju u svom poslu budite sigurni da će korisnici koji pristupe vašoj web stranici vrlo brzo s nje otići ukoliko ona nije optimizirana za mobilne uređaje. Budući da korisnici traže optimalno iskustvo, nastavit će tražiti ono najbolje za njih. To znači da se vaši konkurenti mogu veseliti.

77% korisnika kaže da neće preporučiti tvrtku s loše dizajniranom web-lokacijom za mobilne uređaje.

82% korisnika kaže da ima veću vjerojatnost da će kupiti proizvod s web-mjesta prilagođenog mobilnim uređajima. Ponudite odlično iskustvo na svim uređajima – stolnim računalima, tabletima i posebno mobitelima.

 

______________

ZAKLJUČAK

 

Primjenite odmah ovih nekoliko jednostavnih savjeta:

Stavite na svoju web stranicu snažan poziv na akciju. Instalirajte Google Analytics i započnite s praćenjem i analizom.
Objavljujte redovito sadržaj usredotočen na duge ključne riječi (npr umjesto “pvc prozori” koristite “koliko stoji pvc prozor” i dijelite ga na društvenim medijima. Stavite vidljivi telefonski broj u zaglavlje i na stranicu s kontaktima. Prilagodite vašu web stranicu mobilnim uređajima.
S obzirom da kao poduzetnik često morate žonglirati s jako puno stvari, razmislite o prepuštanju tog dijela posla profesionalcima. Oni mogu pomoći osigurati da vaša web stranica generira potencijalne klijente za vaše poslovanje pružajući optimalno korisničko iskustvo za vaše klijente. I još važnije, mogu pomoći izbjeći sve uobičajene pogreške u dizajniranju web stranica. Internet se konstantno mijenja i teško je pratiti sve promjene ako niste stručnjak.

Uz web dizajn i razvoj, vaš pravi kreativni partner trebao bi biti u mogućnosti pružiti savjetovanje o odgovarajućem marketinškom sadržaju kako biste privukli publiku, učinkovite metode optimizacije za tražilice i uspješnu strategiju društvenih medija. Web dizajn bez prave marketing strategije nema smisla i ne iskorištava svoj puni potencijal. Ukoliko vam je potrebna pomoć ili imate pitanja slobodno se javite.

PODIJELI:

0 Comments

Submit a Comment

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Moglo bi vas također zanimati